La videogravació i cançó que han elaborat els mateixos alumnes vol transmetre un punt de vista empàtic i de caràcter social. L’esbarjo es converteix en una microsocietat dins  l’espai escolar on alumnes de diferents edats, necessitats i etapes educatives interactuen. 

Amb aquest muntatge de sensibilització posa de manifest que la inclusió és possible per a tots els alumnes independentment de les particularitats, diferències i necessitats de cada persona.

  L’escenificació que han fet els estudiants de 4t d’ESO de La Salle Inca mostra a alguns alumnes amb difèrencies i certes limitacions. Aquesta ha estat tota una prova d’empatia en què els mateixos alumnes s’han hagut de posar en el lloc de persones que pateixen algun tipus de discapacitat o abús. 

  Cal dir que en un curs lectiu els nostres alumnes comparteixen molt de temps al pati, en concret 525 hores. Per aquest motiu, es vol conscienciar que els patis siguin llocs còmodes per a tothom i inclusius .

Podeu vore el vídeo guanyador a la web del col·legi La Salle Inca

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.